27 Temmuz 2010

Outlook ile İşyeri Dışı Yardımcısını aktifleştirmek



Tatile çıkmadan önce Microsoft Outlook ile İşyeri Dışı Yardımcısı'nı aktif hale getirmeyi unutmayın. Böylece siz tatilinizi yaparken gelen e-postalarınıza otomatik olarak yanıt verilebilecek ya da oluşturabileceğiniz kurallar ile postalarınızı istediğiniz şekilde yönlendirebileceksiniz. Bunun için birkaç ufak adımı uygulamanız yeterli.

1) Menüde bulunan "Araçlar" sekmesinden "İşyeri Dışı Yardımcısı"nı (out of office) tıklayın.



2) Karşınıza çıkan kutucukta, "Şimdi işyeri dışındayım" seçeneğini işaretleyin ve altındaki kutuya mesajınızı yazın.



3) Mesajınızı yazarken yeteri kadar açıklayıcı ama çok da fazla özel bilgi içermeyen bir metin yazmaya özen gösterin. Geri geleceğiniz tarihi, acil durumlarda ulaşılması gereken kişiyi ve işyeri telefon numarasını yazabilirsiniz.

4) İsterseniz, siz yokken gelecek e-postalarınız için kurallar oluşturabilirsiniz. Bunun için "Kural ekle" butonuna basınız. Dilerseniz gelen e-postaları başka bir posta adresinize ya da başkasına yönlendirebilir, ya da sadece belirli kişilerden gelen postaları belirli kişilere gönderebilirsiniz.

5) İşyerinize dönüp Outlook'u açtığınızda, İşyeri Dışı Yardımcısı'nı kapatmak isteyip istemediğiniz sorulacaktır. Artık kapatabilirsiniz. Ya da aynı menülerden "Şimdi İşyerindeyim" seçeneğini seçebilirsiniz.

0 Responses to “Outlook ile İşyeri Dışı Yardımcısını aktifleştirmek”

Yorum Gönder