Ofiste en çok neye sinir oluyorsunuz?

İş arkadaşlarınızın en çok hangi huyuna gıcık oluyorsunuz? Sürekli işten kaytarmalarına, gidip de saatlerce dönmedikleri sigara molalarına, saatler süren öğle yemeği aralarına, dedikodu yapmalarına, etrafı dağıtmalarına, telefonda yüksek sesle konuşmalarına, bangır bangır müzik dinlemelerine, şen kahkahalarına, boş boş konuşmalarına, her fırsatta kutlama yapmalarına, klavyeyi döver gibi yazı yazmalarına, cak cak sakız çiğnemelerine mi yoksa klimayı açtırmamalarına mı?


Hürriyet İK'nın haberinde, İnsan kaynakları danışmanlık firması Randstad'ın, Ipsos Public Affair'e yaptırdığı ankete göre iş arkadaşımızın en sevmediğimiz huyu zamanı kötü yönetmesi. Amerika'da 1000'den fazla kişiye yapılan anket sonuçlarına göre iş ortamında çalıuşanların en çok sinirlerini bozan hareketler şöyle sıralanıyor:

% 43 Kötü zaman yönetimi
% 36 Dedikodu
% 25 Ortak alanların dağınık kullanılması
% 21 Yükses ses
% 20 Ağır, kötü kokular
% 15 Toplantılarda sürekli cep telefonuyla oynanması
% 12 Hatalı e-posta kullanımı
% 12 Politik tartışmalar

Kötü zaman yönetimi ile ilgili sıkıntı duyulan detaylar ise, gereğinden fazla molalar, istismar edilen hastalık günleri, plnasız toplantılar, geç başlayan uzayıp giden toplantılar...


Yenibiris.com'un internet sitesinde yaptığı benzer konulu ankete ise 11.096 kişi katıldı ve şu sonuçlar ortaya çıktı:

% 36 Sürekli çok yoğunum deyip aslında çalışmayanlar
% 25 Dalkavuklar
% 20 Dedikodu yapanlar
%  5 Telefonda yükses sesle konuşanlar
%  4 Vaktini sosyal sitelerde geçirenler
%  3 Mola sürelerini abartanlar
%  3 Sık sık rapor alıp kaytaranlar
%  2 Dağınık tipler
%  1 Yükses sesle müzik dinleyenler

Yorumlar